God morgon

Idag kommer jag hem till norrtälje, och det suger, för jag ÄLSKAR sthlm. sen vill jag inte på begravning imorogn, =( Men åker tillbaka till stan på lördag börjar 8 på söndag, sen kommer jag jobba 12-stängning fram till torsdag sen är det bara 2 dagar så åker vi till Rhodos =) det ser jag fram emot, och när jag kommer hem där ifrån vill jag att det ska vara massa med snö, jag älskar snö, vinterjakor, halsduskar, vantar och mäst älskar jag mössor. men det kommer det kommer de säkert inte vara eftersom det typ inte blir snö förens efter jul. 
Kommer ihåg när jag va liten va det fan oftas snö på min födelsedag, önska  mig det nästa varje år att det skulle vara massa snö på min födelsedag och om inte de gick att ordna så vill jag ha de på jul.  

Längtar till jag och melina åker till fjällen, vet inte vilka som ska med, tror Elin ville, Mia kan inte åka skidor så hon kanske inte vill. Birde ska nog med, kanske någon vän till honom. A vill ni åka med så är det bara att anmäla er här.

KRAV
1: Körkort
2: <3 alkohol
3. Kuna stå på ett par skidor ialf 
    tänker inte stå o lära ut :p

HAHA




Hur mysig såg inte de där ut då


Kommentarer
Postat av: STOCKLYN

Lätt:D

2009-10-01 @ 18:05:56
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att min dator är helt cp störd och pajj.. :(

Kommer ha fett jävla tråkigt i helgen, alla jobbar, vad ska jag göra? glo på film 24/7 :S

2009-10-01 @ 18:57:55
Postat av: MIIIAAAAAA

JAG KAN VISST ÅKA SKIDOR DITT RETARDO! Jag vill me, me , me :)

2009-10-02 @ 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0