Inlägg nr 2

eller ja, det är inte nr 2 i hela bloggisen, men läs det andra först retardoos.

Jaa, jag har ganska mycket planer med mitt liv. Först ville jag skaffa shyst lägenhet i stan (innanför tullarna) och ha en shysst jobb där och leva mitt underbara liv i underbar sthlm.
Iblad vill jag inte äns bo i sverige, ibland vill jag åka till väst indien och jobba, ibland vill jag vara i spanien, ibland vill jag till franska alperna, eller canada. Iblad tänker jag att det skulle vara väldigt skönt att vara i ett varmt land när alla svenar frysser ihjäl, ibland vill jag åka till ett fjäll med ordentlig snö och massa pällsar <3
Iblad nöjer jag mig ganska bra med att bo i Norrtälje har lixom allt här mina vänner, familj, får rida ponnyn osv.
Så kan jag ju knega lite extra på helgerna på Piren, men nu har jag ev en ny plan och då kommer jag vara i Norrtälje.
Men jag vet inte ändrar mig varje dag, föra veckan ville jag åka till alperna, nyss ville jag bo i sthlm och nu när jag är hemma så känner jag att det är inte helt fel med Norrälje ändå. Men när jag kommer tillbaka till sthlm så vill jag bo där igen. OSV. Ibland vill jag till och med plugga, jaa det lätt helt galet men jag vill sitta på kontor, glida runt med kavaj hela dagarna, kopiera lite papper, dricka te, jobba normala tider. Men istället jobbar jag som servetris, vad är det för ett jävla yrke, jag blir typ lite av skäkt när jag ser gamligar jobba som det, tänk er mig ca 50 år och springer runt och slickar folks jävla arsle för att dom ska få en trevlig kväll och för att jag ska få en 20 i driks, nej det är inte så shysst.
Sevetris är ganska bra när man är ung för det finns alltid jobb. Men alvarlig tänk om jag inte börjar plugga mycket snart, så är det redan försent, tror att jag måste ta tag i pluggandet innom ett år, annars kommer jag säka ihopp som en säk potatis och hur bra är de, inte alls, då står jag där som 50 åring på någon jävla skit krog och gör allt för att få lite dricks. Nää usch, jag blir deppig av att bara skriva om det. När jag är på semester ska jag jag tänka till ordentligt :)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0