Jag älskar melina

God morgon sverige :)
vaknade första gången idag halv 8 av att folktandvåden ringde mig och sa att jag skulle få en ny tid
oxh eftersom jag låg och sov när dom ringde så har jag glömt bort den nya tiden, och jag har ingen mobil
så dom kan inte skicka påminelse. haha.

Jag gick upp halv 12 och då höll jag på att kissa på mig. Tvätta lite, käka lite sen fick jag ta på melina
så hon kommer hit snart. Ska försöka övertala henne om att stanna i Norrtälje tills imorogn, för jag vill
äta min nya favorit tuna sandwich. 

Annars idag ska jag till rönken och rönka ryggen så jag kan kräva försäkrnings bolaget på mera pengar. (A)
hehe.

Jag återkommer. Puss o kram neger barn








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0