VART ÄR PENGARNA!?!?!?

Okej mia tog väldig illa vid sig när jag sa att jag TRODE att hon inte kunde åka skidor när hon kunde de. sry dude. så hon får åka med till fjällen.

Men ialf så har jag kommit hem till norrtälje nu känns skönt att man har en snån snäll mamma som städat mitt rum när jag vart borta, tror hon göra det för att hon saknar mig, hon brukar göra det när jag är borta länge (A) hehe.

Idag har jag jobbat, otippat. Mia kom in till stan för jag vart lämnad själv på cafét vid 4 och jag tycker att det är tråkigt, så hon gjorde mig sällskap tack =)

Jag har haft ganska kul på det här jobbet, men kommer nog inte jobba kvar, det är för stökigt där. Men ialf det är en utlänks tjej som äger stället, och hennes ena bror är alltid där och jobbar trevlig kille, men deras andra bror är typ 2m lång och as läskig, bryter och pratar lågt, så igår när jag skulle stänga för andra gången själv glider han in (första gången jag träffar honom) och säger med en väldig läskig röst
- vart är pengarna??
jag blir mycket chokad och undrar vilka jävla pengar han prata om. När vi diskuterat om dom där pengarna så kom jag fram till att det va kassan han prata om och då hade jag räknat 2 dagar men han skulle hämta kassa för 3 dagar vilket gjorde mig väldigt nervös för det känndes som att han trode att jag snot dom pengarn men vi kom fram till att Zara hade lagt dom på ett anat ställe. Läskig kille. hehe. Sen kom han förbi idag också då va han inte läskig. mia vart lite rädd bara. men hon är puzzzy.

jaa,. när jag och mia kom in i norrtälje hoppa vi av på statiol och fika med elin (A)

Jag skulle kuna sitta här och skriva hela natten men det blir drygt att läsa så långt, så jag tar det i nästa inlägg.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa läste allt ivf =) hihihihi MOAAA!

2009-10-08 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0