jämna plågor

men duu, nu sitter jag här på min altan med en sjuk melina som inte vill vara med på bild. tråkiigt.
hur som haver så börjar tiden rina iväg så jag ska till att göra mig iordning och hjälpa mange och anna panna att duka inför kvällen och fixa de sista till 6-kampen osv.  Sen har jag vart och shopat lite idag också, en vit tröja/blus lite armband och andra livs viktiga saker. Sen kan jag berätta en sak som hände igår, jag skulle gå ner för en trappa men efekten vart att jag ramla ner för den sitandes på rumpan och idag har jag såna smääärtor efter den lilla olyckan. Ebba jag vet att du garvar men det är inte roligt, vad tror du eva dahlgren hade gjort ??? säg, jag måste fan få veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0